A Bon-Port Kft. fő profilja interim szolgáltatások, szervezetfejlesztési feladatok, tréningek nyújtása. Kiemelt hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleinket segítsük projekt menedzsment, strukturális, számviteli, adózási és jogi kérdések tekintetében és támogassuk nemzetközi tevékenységüket.
Az interim menedzsment egy hatékony üzleti megoldás. Meghatározott menedzseri feladatok ellátását jelenti határozott idő alatt, amit egy tapasztalt szakemberrel oldanak meg, aki rendelkezik az ehhez szükségek kompetenciával és tapasztalattal.
Az Interim menedzsert alkalmazó Társaságok egy személyben kapnak: operatív vezetőt, aki a napi koordinálást látja el, tanácsadót, aki vizsgálja az adott állapotot, ezután pedig meghatározza az új irányokat, változás-menedzsert, aki a szükséges változásokat kezdeményezi, megvalósítja és ellenőrzi, valamint egy teljes cégcsoport tudását!
Olyan társaságok számára, akik változás előtt állnak és nem rendelkeznek megfelelő kompetenciával, erőforrással céljaik eléréséhez.